Ζούμε σε ένα μικρό και απομονωμένο Δήμο, με μικρά διάσπαρτα χωριά. Όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας, καθώς τελειώσαμε το μοναδικό Γυμνάσιο και Λύκειο που υπάρχει στην έδρα του Δήμου. Από εκεί και μετά, άλλοι φύγανε να σπουδάσουν μακριά και άλλοι παραμείνανε στα χωριά τους, υποαπασχολούμενοι. Οι φιλίες μας όμως παρέμεναν δυνατές και όταν δημιουργήθηκε η άτυπη ομάδα νέων η "Πύλη", ξαναβρεθήκαμε όλοι μαζί, σε εθελοντικές δράσεις, περιβαλλοντικές αποδράσεις, πολιτιστικά events και σχέδια μέσω του προγράμματος Erasmus+. Τώρα, μέλη της άτυπης ομάδας "Δημοτική Πολιτιστική Κίνηση", παλεύουμε για τους στόχους μας με την ίδια φλόγα και αποφασιστικότητα. Μέσα από αυτές τις δράσεις, τα κοινά μας ενδιαφέροντα, την αγάπη για τον τόπο και τους ανθρώπους του, αναπτύχθηκε η αίσθηση ότι εμείς οι πέντε, μπορούμε να δουλέψουμε μαζί με έναν τρόπο καινοτόμο και μία συνεργασία προς όφελος της τοπικής μας κοινωνίας. Έτσι, δημιουργήσαμε αυτήν τη δική μας "αλληλέγγυα ομάδα" και συμφω...